Er zijn nog geen producten in je winkelwagen geplaatst.
Bestellen via onze online shop is eenvoudig en kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bij vragen over de producten, bestellingen, etc, graag contact met ons opnemen via onderstaande contactformulier. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.
Ben je op zoek naar het adres waar je je artikel naar kunt retourneren? Meld je artikel retour aan via het retourformulier. Lees hier meer over retourneren.
Heb je een klacht? Uiteraard willen wij je klacht zo snel mogelijk oplossen. We adviseren je daarom contact met ons op te nemen via info@scarfz.nl. Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:
- je naam, adres, woonplaats
- je klantnummer of bestelnummer
Uiteraard kun je je klacht over een artikel ook via het retourformulier aanmelden. Klik hier voor het retourformulier.
Zodra je klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging via de e-mail een reactie.
Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Meld je nu aan voor de nieuwsbrief van Scarfz.nl en blijf op de hoogte van al het Scarfz nieuws, waaronder nieuwe collecties, aanbiedingen en meer. Klik hier om je aan te melden!
Bedrijfs naam - JLR
KvK-nummer: 62261614
BTW-identificatienummer Nederland: NL141838772B01
IBAN rekeningnummer: NL39 INGB 0006 7111 36
E-mail - info@scarfz.nl